سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر مستحبات واجبات را زیان رساند بنده را به خدا نزدیک نگرداند . [نهج البلاغه]
حرف های یک دوست برای شما
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دردل با اقا

به نام خدا    اقا کجای دلم برای جمکرانت تنگ شده       اقاکه میای اخاه هر جمعه چشم انتظارتم              اقا بیا که دنیا دیگرارزشی بی شمانداره   اقا بیا بداد مردم مظلومه فلسطین برس که هروز چند شهید داره     مگه چه گناهی کرده اند کودک شیر خوارو جوانانش که باید  هروز شهید شوند امان از این دل دنیا



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید علی ( شنبه 86/10/1 :: ساعت 8:45 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دردل با اقا
چند حدیث از حضرت محمد ((ص))
بزرگی حضرت مهدی

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 3253
» درباره من

حرف های یک دوست برای شما
سید علی
منتظران حضرت مهدی ((ع))

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب